« Назад

Káva ako nová forma šírenia evanjeliových hodnôt

Káva ako nová forma šírenia evanjeliových hodnôt

Na slovenský trh prichádza kolekcia kávy Santi & Beati (Svätí a Blahoslavení). Ide o lahodnú kávu vyrobenú zo starostlivo vybraných kávových zŕn z celého sveta. Ako prvá prichádza zmes zŕn z Kolumbie, Mexika, Salvádoru, Nikaraguy a Indie.
Značka Santi & Beati prichádza s novou formou evanjelizácie. Na každom balení kávy nájdete podobizne svätých a blahoslavených, ako aj ich krátke životopisy, patronáty a myšlienky. V káve Santi & Beati sa spája zážitok z lahodnej chuti a nová forma šírenia evanjeliových hodnôt. Kolekcia kávy sa tak stáva praktickým darčekom s hodnotnou myšlienkou.

Káva je obľúbeným nápojom, s ktorým sa spája množstvo rituálov. V dnešnom rýchlom svete zabúdame na skutočné hodnoty, na ľudí, ktorí žili medzi nami, svojím príkladom inšpirovali mnohých a spomienka na nich môže byť spojená s vychutnávaním dobrej kávy v práci, s priateľmi či v kruhu rodiny.


Značka Santi & Beati ponúkla partnerstvo vydavateľstvu Don Bosco vo forme výhradnej distribúcie. V súčasnosti môžete nájsť na stránke vydavateľstva www.donbosco.sk/obchod/kava-santi-beati ponuku kolekcie kávy s prvými 20 obľúbenými svätými a blahoslavenými. Takto sa môžete dozvedieť niečo o Jánovi Boscovi, Pátrovi Piovi, Jánovi Pavlovi II., Krištofovi, Márii Magdaléne, Ignácovi z Loyoly, Kataríne Sienskej, Edite Steinovej, Filipovi Nerim, Matke Tereze, Terézii z Lisieux, Faustíne Kowalskej, Michalovi archanjelovi, Františkovi z Assisi, Júdovi Tadeášovi, Rite z Cascie, Augustínovi, Antonovi Paduánskom, Gianne Berettovej-Mollovej, Františkovi Saleskom.


Kávu je možné kúpiť v internetovom kníhkupectve www.donbosco.sk, v predajniach vydavateľstva Don Bosco, ako aj v ostatných kresťanských kníhkupectvách.


Kúpou 250g kávy v cene 4,95 EUR si môžete spríjemniť spoznávanie svätých alebo túto kávu ponúknuť ako darček svojim najbližším. V ponuke je mletá aj zrnková káva.


Peter Novák
Bratislava, 27. 11. 2012
 

Комментарии
sign-in-to-add-comment
Myšlienka je to dobrá, teším sa z prvej lastovičky...Veď posedieť si pri káve a porozprávať sa o duchovných hodnotách, viere, svätých, Bohu, je veľmi zmysluplne využitý čas...))
Naozaj je to zaujímavé, lebo v kníhkupectve som si kávu ešte nekupovala. Len taká malá pripomienka, neviete, či sa predáva aj káva nescafé? :-)
Отправлено в 28.11.12 21:43.
Tiež mi napadlo, že by sa šikla aj "rozpustná" káva. emoticon
Už som rozmýšľala kúpiť nejaký ten balíček pre Mikuláša, ale u nás sa zrnková (takmer) nepije.
Ale tak nejak tuším, že by "instantná" do tohto projektu možno nezapadala.

Radostný deň emoticon
Отправлено в 29.11.12 8:54 в ответ на Eva Vráblová.
Martin, zaujímavý marketingový počin - pripomenulo mi to článok zverejnený na MK (http://www.mojakomunita.sk/web/rastidl/blog/-/blogs/hollywood-a-boh?_33), kde je uvedené: "Tri dni predtým, ako v Spojených štátoch uviedli „Umučenie Krista" časopisy predpovedali, že by tento film za prvý týždeň mohol zarobiť až 30 miliónov dolárov. V skutočnosti film zarobil 27 miliónov dolárov počas prvého dňa. Za prvý týždeň to dotiahol už na 127 miliónov.
Hlavný dopad filmu vo filmovom priemysle je uvedomenie si toho, že na tento film išli veľké množstvá ľudí, ktorí všeobecne do kín nechodievajú. Úlohou pre všetky štúdiá je teraz nájsť spôsob, ako dostať „divákov Umučenia" späť do kín. Samozrejme, nevedia, čo my kresťania chceme vidieť, ale teraz budú prístupnejší, aby vytvorili produkt pre našu spotrebu."
Film ukázal cestu, ako sa dá dosiahnuť zmena postoja takého gigantu, ktorý produkuje množstvo bezduchých filmov (alebo presnejšie: filmov, ktorými "niekto" systematicky kŕmi slovenských divákov), ako je Hollywood.
Autorka článku o Filme uviedla jeho prínos: "Nepopierateľne toto bolo príležitosťou na dialóg a evanjelizáciu". V tomto kontexte sa mi zdá vhodnejší titulok "Káva ako ... šírenia evanjeliových hodnôt" než formulácia v texte samotnom: "Značka Santi & Beati prichádza s novou formou evanjelizácie."
Prajem Vydavateľstvu Don Bosco finančný prínos z predaja, ale možno by bolo vhodné na ich stránku uviesť pár slov o "Značke Santi & Beati" - komu patrí, čo je základná obchodná informácia. Prípadne k menu "Peter Novák" pripojiť, v mene koho hovorí.
Отправлено в 29.11.12 16:13.
Minulý týždeň mi prišla táto ponuka z vydavateľstva na mail. A stále som z nej hlboko pohoršená! Dávať obrázky svätých na kávu?! To kde sme?! Myslím si, že toto sa Bohu ani svätým vôbec nepáči, takéto poníženie si nezaslúžia. Ja mám svätých vo veľkej úcte, o to viac ma to pobúrilo. A nerada to vravím, ale tu ani zďaleka nejde o evanjelizáciu, ale o oblbnutie veriacich ľudí, aby si kúpili kávu. Zverejnením tejto ponuky vydavateľstvo stratilo moju dôveru!!!
Отправлено в 29.11.12 19:55 в ответ на Peter Václavik.