Prílohy a manuál 2014

NOVINKA! Nové manuály sú tu.

Máme pre Vás aktualizované oba manuály. Nájdete ich nižšie.

Manuál

aktualizácia: december 2015

Od decembra 2015 máme upravený Manuál pre vyúčtovanie výdavkov podujatí a hospodársko-správnych výdajov. Je to základný dokument k vyúčtovaniu podujatí.

Manuál na stiahnutie 

Manuál k prílohám

aktualizácia: august 2014

Tento manuál nenahrádza, ale dopĺňa, manuál pre vydokladovanie a vyúčtovanie podujatí v ZKSM. Jeho úlohou je pomôcť vám s vypĺňaním jednotlivých príloh pri vyúčtovaní. Vyúčtovanie podujatí je teda stále záväzné podľa platného manuálu ZKSM pre vydokladovanie a vyúčtovanie podujatí.

Manuál k prílohám na stiahnutie

Prílohy

 aktualizované 21.8.2014

Zmeny v prílohách v roku 2014

V tomto roku nastalo viacero zmien na základe prechodu z programu ADAM na program PODPORA ako aj na základe zákona č. 122/2013 o ochrane osobnýh údajov.

V prílohe č. 2 sme vytvorili priestor na ručné vypisovanie vyhodnotenia s pomocnými riadkami. Keďže nastávali problémy pri vypisovaní vyhodnotenia v počítači, vytvorili sme aj verziu bez rieadkov.

V prílohe č. 3 sme urobili len kozmetické zmeny v súvislosti so spomínaným zákonom. Doplnili sme do hlavičky názov OC a spoločenstva, aby bolo jasné, komu prezenčka patrí, keďže pri nehradených podujatiach už nie ej nutné správu z vivantu tlačiť.

V prilohe č. 5 sme odstránili olovrant a zároveň sme vytvorili rovnakú prílohu s desiatov aj olovrantom.

Na základe zákona č. 122/2013 prešli zmenami prílohy č. 6, 7, 8, 9 a 10.

Príloha "Telefónna karta" bola zrušená a v číslovaní sa príloha "HSV" prečíslovala z 19 na č. 16.

Príloha PPD a VPD sa prečíslovala z čísla 20 na číslo 19. Doplnili sme aj stranu, kde sú 2 PPD a 2 VPD.

Zmeny v prílohách v roku 2013

V tomto roku nastali len kozmetické zmeny a pribudla jedna príloha.

V prílohách č. 1 a č. 3 sme text "nad 30 r." zmenili na "31 a viac r.", čím sme zosynchronizovali túto položku s Vivantom.

V prílohe č. 18  (je určená vedúcim OC) sme aktualizovali zoznam OC a nastavili sme túto prílohu na rok 2013.

Pribudla aj nová príloha č. 20 - PPD a VPD, ktorá je určená len vedúcim OC.

Zmeny v prílohách v roku 2012

V nových prílohách nastalo niekoľko zmien. Upozorňujeme Vás na tie najpodstatnejšie. 

V prílohe č. 3 - Prezenčnej listine v prípade podujatí na body, na ktoré nežiadate preplatiť dotáciu, nie je nutné rozdeľovať vek účastníkov podľa pôvodných požiadaviek. Stačí uviesť celkový počet účastníkov a počet nad 30 rokov. Na to slúži samostatný tabuľka pod prezenčkou. 

V prílohe č. 2 - Vyhodnotenie podujatia je možné písať text súvisle (ak chcete skopírovať text z iného dokumentu, použite motív písma Time New Roman, veľkosť 12, riadkovanie 1,5).

Taktiež pribudla nová príloha č. 19 - HSV - materiál. Tá slúži na vyučtovanie materiálu, ktorý zakúpite v rámci hospodársko - správnych výdajov.  

Prílohy na stiahnutie

Prílohy 2014 spolu DOC a XLS (.zip) 

Prílohy 2014 spolu PDF (.zip)

(usmernenia k vyplneniu príloh sú uvedené v manuáli)

Prílohy samostatne:

1. Evidenčný list podujatia - .doc, .pdf
2. Vyhodnotenie podujatia s riadkami (pre ručné vypisovanie) - .doc, .pdf
2. Vyhodnotenie podujatia bez riadkov (pre vypisovanie v počítači) - .doc
3. Prezenčná listina - .doc, .pdf
Ak máte zoznam účastníkov podujatia vopred, môžete použiť generátor prezenčky.

4. Strava - .doc, .pdf
5. Jedálny lístok (3x za deň) - .doc, .pdf
5. Jedálny lístok (5x za deň) - .doc, .pdf
6. Hromadná zmluva o preplatení cestovného - .doc, .pdf
7. Individuálna zmluva o preplatení cestovného - .doc, .pdf
8. Vyúčtovanie cestovného - .doc, .pdf
9. Menný zoznam k vyúčtovaniu - .doc, .pdf
10. Evidencia používania osobného motorového vozidla - .doc, .pdf
11. Zmluva o prenájme - .doc, .pdf
12. Materiál - .doc, .pdf
13. Ostatné služby - .doc, .pdf
14. Zmluva o finančnej výpomoci - .doc, .pdf
15. Poštovné - .doc, .pdf
16. HSV - .doc, .pdf
17. Objednávka - .doc, .pdf
18. Žiadosť o platbu z dotácie MŠVVaŠ SR v r. 2016 - .xls, .pdf 
19. PPD a VPD - .xls, .pdf(PPD a VPD), .pdf(PPD), .pdf(VPD)

Pozn. Na malé propagačné materiály (letáky, záložky a pod.) hradené z dotácie MŠVVaŠ prosíme uveďte aj vetu: Financované z dotácie MŠVVaŠ SR. Na väčšie propagačné materiály (plagáty, brožúra a pod.) hradené z dotácie MŠVVaŠ SR prosíme uveďte logo uvedené tu.

 

 


Fakturačná adresa

Združenie kresťanských spoločenstiev mládeže
Oblastné centrum:
Brezová 18/5
052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 00 641 162
DIČ: 2020 84 85 22

Dôležité upozornenie!

Prosíme, aby ste vo fakturačnej adrese nezabudli uviesť aj oblastné centrum.